divendres, d’octubre 27, 2006

Nubes





Conrad:
Intentado hacer nubes y cielos...ideas sobre la ilustración del lugar mas alto de la ciudad...
Que conste que son los primeros cielos que intento pintar, asi que espero que esto sea el principio de una gran amistad con las nubes, pk ahora las odio...(miki help-me).
Pero a este ritmo seguro k n poko tiempo conseguire cielos mas personales y que se puedan adaptar al estilo infantil que exige el cuento

Pd:thank you uri..ma ajudat kaxo, cla tiu 3D..jeje

4 Comments:

Blogger Oriol said...

jo no em dic miki,pero he fet uns quants cels...aviam..si el que vols es fer cels que estiguin en el estil de nocturna..doncs parla amb ell,siXD..jo en vaig fer menos...
pero a donkey ´mhi vaig esbarallar molt...i em van donar una explicació savia(i cientifica a la vegada...)els nubols..están formats per gassos i tota la pesca i bla bla bla...doncs aixó..té un pes físic...esa a dir..que el nubol..está fisicament sostenentse en el aire...a partir de aquí..doncs ni han de mes densos,de menys densos,nubols que es disalaxan...que formen caracoles,que no,que son compactes...lo seu es imaginarte el seu volum...i el cel en perspectiva...bueno..es una expliació técnica..apartir de aquí..
et deixo unes imatges de cels que vaig pintar per donkey(al final no sortiran a la pelicula em sembla,cap de ells va ser acceptat:(..pero bueno..en vaig apendre molt.

ah.i m´aconselles sobre si penjaro o no al blog.

http://img142.imageshack.us/my.php?image=cielospi2.jpg

4:14 p. m.  
Blogger deliriummtremens said...

un kop mes gracies, me kopiat un troç del teu dibux axi rapid, l nuvol d sota e sudat, kin tink llevarme d'hora, xo moltes gracies l veritat esk e entes un monton d coses, jokese la profunditat i fer nuvols mes definits i altres d gaseosos vaia si i an un mun d posibilitats, wnu ara m copiare alguns de foto i kuan li pilli el rollet ja probare d donarli el toke k exigeix un estil mes infantil..
pd:evidenmen k ls penjaria l blog, nse ami man encantat li donaran un toke profesional al blog k sempre mola, penjals!!!jeje
merci

12:46 a. m.  
Blogger Víctor Ibáñez said...

ei, tens ànima. els dibuixos ténen vida, respiren. I aixó és dificil de trobar. m'agradat el teu estil

seguiré xafardejant

1:31 a. m.  
Blogger Unknown said...

joder pues an kedao d puta madre!! yo ice unas pa practicar y ojal´ça me hubieran kedao parecidas a las tuyas xD sois uns putos makinas saludos!

5:39 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home